Zakłady Techniki Komunalnej w Żorach Sp. z o.o.

Zakup zbiornika dwupłaszczowego do magazynowania oleju napędowego o pojemności 5000 l który spełnia warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001r. ( Dz.U. nr 113, poz.1211) z późn. zm, przekazanie do używania systemu do bezobsł

Żory: Zakup zbiornika dwupłaszczowego do magazynowania oleju napędowego o pojemności 5000 l który spełnia warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001r. ( Dz.U. nr 113, poz.1211) z późn. zm, przekazanie do używania systemu do bezobsługowego poboru oleju napędowego, zarządzania kierowcami i operatorami, eksploatacją maszyn i środków transportu wraz z urządzeniami (GPS) oraz dostawę oleju napędowego. Numer ogłoszenia: 40689 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Okrężna 5, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 0-32 4356880, faks 0-32 4356920. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ztkzory.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zbiornika dwupłaszczowego do magazynowania oleju napędowego o pojemności 5000 l który spełnia warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001r. ( Dz.U. nr 113, poz.1211) z późn. zm, przekazanie do używania systemu do bezobsługowego poboru oleju napędowego, zarządzania kierowcami i operatorami, eksploatacją maszyn i środków transportu wraz z urządzeniami (GPS) oraz dostawę oleju napędowego.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia a)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych b)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych c)Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. I pkt 7) prawa zamówień publicznych; d)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej e)Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia ( zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom jednak warunkiem jest kompatybilność urządzeń i oprogramowania (system bezobsługowego poboru oleju napędowego, zarządzania kierowcami i operatorami oraz eksploatacją maszyn i środków transportu oraz urządzenia monitorujące pracują w jednym oprogramowaniu). 2. Przedmiotem zamówienia jest: a) Zakup zbiornika dwupłaszczowego do magazynowania oleju napędowego o pojemności 5000 l. b) Olej napędowy w ilości - 144 000 litrów, o parametrach wg normy PN-EN 590+ Al.:2011 właściwego do pory roku (letni, przejściowy, zimowy) c) Przekazanie do używania systemu do bezobsługowego poboru oleju napędowego, zarządzania kierowcami i operatorami, eksploatacją maszyn i środków transportu. d) Przekazanie do używania 13 szt. urządzeń monitorujących (GPS). e) Dostawy realizowane muszą być specjalistycznymi autocysternami zaopatrzonymi w posiadające ważne cechy legalizacyjne urządzenia wydawcze - pompy oraz drukarki. f) Dostawa polegać będzie na dostarczeniu paliwa do zbiornika Zamawiającego znajdującej się na terenie bazy Zakładów Techniki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Okrężna 5, 44-240 Żory g) Wykonawca zabezpieczy dostawę oleju napędowego na koszt własny. h) Jednorazowa dostawa oleju napędowego wg ceny Wykonawcy zapewniając Zamawiającemu możliwość całodobowego nieprzerwanego tankowania. i) Wykonawca dołączy do każdej dostawy atest. j) Zamawiający informuje, iż nalewanie będzie się odbywało do zbiornika naziemnego. k) Ceny określone w ofercie będą podlegały zmianom zgodnie ze zmianami cen ogłaszanymi przez PKN ORLEN S.A. wówczas gdy opublikuje je na swojej stronie internetowej www.orlen.pl . Wyznaczony dzień, na który należy wyliczyć cenę ofertową to 10.03.2014r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Sukcesywna dostawa oleju napędowego zgodnego z PN-EN 590+ A1: 2011 właściwego do pory roku ( letni, przejściowy, zimowy) w ilości 144 000 litrów i obejmuje: 1)Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi a)144 000 litrów w okresie obowiązywania umowy - 12 m-cy . b)~ 12.000 litrów miesięcznie 2)Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie następowało w litrach w temperaturze rzeczywistej, a nie w metrach sześciennych w temperaturze referencyjnej. 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na zmniejszeniu ilości dostawy oleju napędowego w zależności od potrzeb Zamawiającego. Łączna ilość dostarczonego oleju napędowego nie może przekroczyć 144 000 litrów. 4)Lokalizacja zbiornika magazynowego: ZTK Sp z o.o. Żory ul .Okrężna 5 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia: wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach ( składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie, do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii, próbka paliwa przy każdej dostawie w 5. litrowym metalowym karnistrze zaplombowanym własnymi znakami Wykonawcy, a pozostawiony u Zamawiającego, list przewozowy wydany przez magazyn ( skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, nr rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny, dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie ( składzie podatkowym), odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika magazynowego oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ , podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego oraz fakt ten potwierdzi elektronicznie w systemie za pośrednictwem dystrybutora. 5)Sposób realizacji dostaw: Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia stałych dostaw, celem ciągłego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego na paliwo stanowiące przedmiot zamówienia lecz bez odrębnego zamówienia Zamawiających. Wykonawca decyduje o terminie i ilości dostarczonego oleju napędowego do zbiornika magazynowego przez okres obowiązywania zawartej umowy bez ingerencji Zamawiających. Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę auto cysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001r. prawo o miarach ( tekst jednolity Dz. U. 2004r. nr 243 poz. 2441 ze zm. ) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie auto cystern ( pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. Wykonawca zapewni organizację i realizację bezpiecznych dostaw paliwa, poprzez przepompowanie dostarczonego paliwa do zbiornika spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001r. ( Dz.U. nr 113, poz. 1211 z późn. zm.) na terenie siedziby Zamawiającego. Dostawy oleju mogą się odbywać tylko i wyłącznie w godz. od 7:00 - 14:00 w dni robocze. Załadunek zbiornika spełniający warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001r. (Dz. U. nr 113, poz. 1211) nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. 3. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań technicznych systemu bezobsługowego poboru oleju napędowego, zarządzania kierowcami i operatorami oraz eksploatacją maszyn i środków transportu wraz z urządzeniami monitorującymi ( GPS) zwany dalej systemem: 1)System będzie współpracował ze zbiornikiem magazynowym Zamawiającego i będzie wyposażony w co najmniej 7 kolorowy wyświetlacz z czytelnym i podświetlonym układem klawiszy. 2)System będzie przystosowany do pracy w warunkach pogodowych oscylujących w temperaturach od -40°C do +50°C. 3)System będzie posiadał własne, bezprzewodowe, niezależne od Zamawiającego źródło transmisji danych oraz zasilania, które będzie podtrzymywać napięcie przez minimum 2 godziny. 4)System wyposażony będzie w analizator przecieku paliwa pomiędzy płaszczami zbiornika. 5)Program z dostępem do danych z tankowań będzie realizowany poprzez dowolną przeglądarkę internetową z każdego miejsca na świecie poprzez komputer, telefon, smartfon czy tablet bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania, a dostęp do niego będzie zabezpieczony certyfikatem szyfrowania. 6)System wyposażony będzie w urządzenia monitorujące montowane w pojazdach Zamawiającego, które posiadają funkcję GPS z identyfikacją lokalizacji na mapie i zdjęciach satelitarnych oraz kontrolują stan licznika pojazdu lub maszyny w km h lub motogodzinach . a)pracują w trybie: on-line - przekazują informację na bieżąco (przesyłanie danych co 1 minutę) zawierającą dane takie jak: dane kierowcy, prędkość, czy jest stacyjka włączona, napięcie akumulatora itp., identyfikacją na mapie z podaniem adresu bieżącej pozycji pojazdu oraz rozpoznają dodatkowo co najmniej jeden tryb/rodzaj pracy ( analizowany minimum co 1 sekundę). Urządzenie w trybie on-line winno działać wraz przekazaną przez Zamawiającego kartą SIM (transmisja danych maksymalnie do 10 MB), off-line - realizuje automatycznie i bezprzewodowo te same funkcje co urządzenie pracujące w trybie on-line, lecz dane w programie są tylko historyczne. Przekazywanie danych przez urządzenie powinno odbywać się automatycznie i bez ingerencji pracowników Zamawiającego, np. podczas tankowania pojazdu na zbiorniku. Urządzenie pracujące w trybie off-line nie musi być wyposażone w kartę SIM, Poprzez tryb/rodzaj pracy Zamawiający rozumie uzyskanie informacji np. czy samochód śmieciarka tylko jedzie, czy np. pobiera śmieci i pod jakim adresem, czy samochód odśnieżający tylko jedzie, czy ma opuszczony lemiesz odśnieżny itp. b)posiadają możliwość identyfikacji kierowcy/operatora pojazdu w danej chwili oraz ich zmian na przestrzeni czasu. Identyfikacja następuje poprzez użycie identyfikatora osoby , który służy do tankowania, c)system będzie posiadał co najmniej 2 stopniowe zabezpieczenie przez poborem paliwa osób nieupoważnionych, które identyfikować będzie imiennie kierowcę i pojazd, d)system będzie umożliwiał odtwarzanie historii pracy środka transportowego lub maszyn z identyfikacją na wszystkich zdarzeń rejestrowanych, a opisanych powyżej. 7)System będzie posiadał możliwość wyłączenia podglądu zatankowanych litrów wybranym przez Zamawiającego kierowcom w dowolnej konfiguracji kierowca-pojazd. 8)System będzie weryfikował każdorazowo podany przez kierowcę/operatora stan licznika kilometrów/ motogodzin przed poborem paliwa, a w przypadku wykrycia nieprawidłowości poinformuje o tym kierowcę / operatora i umożliwi mu poprawę wprowadzonych danych. 9)System będzie informował o wszystkich przerwach podczas tankowania, polegających na wyciąganiu pistoletu z baku podczas tankowania pojazdu/maszyny. 10)W razie awarii np. ( brak prądu) system będzie współpracował w sieci z innymi, działającymi na tej samej zasadzie technologiami, a Wykonawca wskaże Zamawiającemu co najmniej 1 dodatkowe miejsce poboru oleju napędowego w odległości nie większej niż 15 km. Od zbiornika magazynowego Zamawiającego gdzie identyfikacja następuje za pomocą tych samych identyfikatorów z możliwością bezgotówkowego poboru paliwa, a jego rejestracja nastąpi automatycznie w programie, niezależnie od miejsca i czasu tankowania. 11)System będzie miał możliwość poszerzania o kolejne kompatybilne ze sobą Systemy pracujące na tych samych identyfikatorach i z tą samą procedurą poboru paliwa. 12)System będzie automatycznie przeliczał załadunki i wydania z temp. rzeczywistej do temp. referencyjnej +15 C i odwrotnie. 13)System będzie informował on-line o stanie paliwa znajdującego się w zbiorniku w programie lub wyświetlaczu urządzenia dystrybucyjnego w sposób wartościowy i procentowy. 14)Kierowcy (operatorzy) pojazdów Zamawiającego mogą pobierać olej napędowy 24 godziny na dobę/ 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku. 15)Serwis Techniczny oraz informatyczny dostępny 24 h na dobę. 16)System będzie na bieżąco, bezpłatnie i poza wiedzą Zamawiającego uzupełniany o najnowsze oprogramowanie. 17)Wszystkie urządzenia systemu wykorzystywane przez Zamawiającego objęte są bezpłatną gwarancją, realizowaną na terenie Zamawiającego, w czasie trwania umowy. 4. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań organizacyjnych systemu bezobsługowego poboru oleju napędowego, zarządzania kierowcami i operatorami oraz eksploatacją maszyn i środków transportu wraz z urządzeniami monitorującymi (GPS) zwany dalej systemem: 1)W celu zalogowania się do programu obsługującego system Wykonawca przekaże Zamawiającemu indywidualny i niepowtarzalny login identyfikujący Zamawiającego oraz hasło startowe z wymuszeniem jego zmiany. Od tego momentu system winien pracować zgodnie z zasadami ochrony danych. 2)System bezpośrednio po zatankowaniu paliwa, przekazuje pełną informację o danym poborze do programu, 3)Program dokona pełnej analizy rozliczeniowej on-line pobranego przez Zamawiającego oleju napędowego ze zbiorników wg: a)dat, b)kierowców, c)pojazdów, d)zużycia paliwa wg norm paliwowych pobranego do baków pojazdów i maszyn przez upoważnione osoby, e)zbiorników, f)rodzaju tankowania. wraz z przekazywaną na bieżąco - on line Zamawiającemu informacją o nieprawidłowościach podczas procesu tankowania przez kierowców i operatorów Zamawiającego. 4)Program będzie umożliwiał nadanie operatorom systemu różnych poziomów uprawnień/dostępu. 5)Program będzie umożliwiał Zamawiającemu: a)dodawanie tankowań zewnętrznych ( poza - zbiornikiem Zamawiającego) np. na stacji paliw , b)edycję ( poprawienie ) błędnie wpisanych stanów licznika z ciągłą informacją w programie, iż ta czynność została wykonana. 6)Program będzie generował Zamawiającemu graficzne statystyki dotyczące, pobrań paliwa wg: a)tankowań kierowców, b)tankowań pojazdów, c)tankowań sumarycznych. 7)Program będzie umożliwiał Zamawiającemu tworzenie na portalu internetowym grup pojazdów i kierowców, oraz tworzenie raportów i analiz wg: a)grup pojazdów, b)grup kierowców, c)wybranych kierowców i pojazdów. 8)Program zapewni eksport wszystkich raportów, analiz, statystyk, zestawień do plików o formatach: a)xls., b)pdf., oraz umożliwi bezpośrednie drukowanie z programu 9)wraz z przekazywaną na bieżąco - on-line Zamawiającemu informacją o tankowaniach kierowców program będzie udostępniał informację o: a)tankowaniach i ilości przerw w danym tankowaniu, b)zużyciu oleju napędowego przez pojazdy, c)przepałach pojazdów, d)oszczędnościach pojazdów, e)wszystkich nieprawidłowościach związanych z problemami w tankowaniach. Informacje powyższe muszą być generowane w sposób ciągły i nieprzerwany licząc od dnia pierwszego tankowania. Dane z urządzeń monitorujących będą na bieżąco udostępniane w programie, a Zamawiający będzie miał możliwość wprowadzenia na mapie punktów, obszarów, tras w celu weryfikacji nałożonych na kierowcę/operatora zadań. 10)Urządzenia monitorujące winny eliminować u Zamawiającego papierowe tzw. karty drogowe oraz elektronicznie rozliczać czas pracy kierowców i operatorów oraz pojazdów i maszyn oraz każdego z osobna, 11)Program będzie informować Zamawiającego o zdarzeniach eksploatacyjnych samochodów i maszyn z wyprzedzeniem określonym przez Zamawiającego w dniach, kilometrach lub motogodzinach takich jak co najmniej: a)badania okresowe, b)przeglądy techniczne, c)ubezpieczenia AC i OC d)Urząd Dozoru Technicznego e)świadectwa dopuszczenia f)podatek drogowy g)legalizacja tachografu h)termin ważności gaśnicy i)wymiana oleju 12)Zamawiający ma dostęp do danych dotyczących poboru oleju napędowego on-line 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. 5. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań marketingowych systemu bezobsługowego poboru oleju napędowego, zarządzania kierowcami i operatorami oraz eksploatacją maszyn i środków transportu wraz z urządzeniami monitorującymi (GPS) zwany dalej systemem: Wyświetlacz w urządzeniu dystrybucyjnym winien wyświetlać: 1.Kolorowe Logo Zamawiającego 2.Nazwę Zamawiającego 3.Dodatkową grafikę przekazaną przez Zamawiającego 6. Dodatkowe postanowienia przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat. Rozliczenie po wystawieniu faktury VAT, 2)Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT będzie pobrany w litrach olej napędowy w temperaturze rzeczywistej do pojazdów samochodowych lub maszyn Zamawiającego, (zapłata nastąpi za olej napędowy zatankowany do baków pojazdów samochodowych lub maszyn Zamawiającego, a nie za olej napędowy wlany do zbiornika magazynowego) z ceną z dnia tego zatankowania do baków pojazdów samochodowych lub maszyn Zamawiającego, a nie z dnia dostawy do zbiornika magazynowego. 3)Wykonawca po wystawieniu faktur VAT za olej napędowy przekaże Zamawiającemu informację o szczegółach poboru przez Zamawiającego paliwa (numer rejestracyjny, nazwisko kierowcy, ilość pobranego paliwa, cena netto) w postaci załącznika do faktury VAT, który udostępni w programie Zamawiającego. 4)Zamawiający wniesie jednorazowe wynagrodzenie (aktywacyjne) po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego i na podstawie faktury VAT , będące opłatą pokrywającą podłączenie do serwerów zarządczych wraz z określeniem przestrzeni dyskowej, koszty transportu, przeszkolenie osób obsługujących system, dostosowaniu układu dystrybucyjnego poboru paliwa identyfikującego niezależnie pojazdy samochodowe, maszyny i urządzenia oraz kierowców, służące do wewnętrznego tankowania pojazdów Zamawiającego olejem napędowym wraz z urządzeniami monitorującymi do pojazdów oraz dostawą 54 szt. kart lub kluczy identyfikujących osoby i 39 kart lub kluczy identyfikujących pojazdy lub maszyny. 5)Zamawiający będzie wnosił opłatę miesięczną z tytułu korzystania z systemu bezobsługowego poboru oleju napędowego, zarządzania kierowcami i operatorami oraz eksploatacją maszyn i środków transportu wraz z urządzeniami monitorującymi (GPS), która płatna będzie w danym miesiącu za miesiąc poprzedni na podstawie faktury VAT. 6)Zmiana cen jednostkowych oleju napędowego może nastąpić tylko w przypadku zmiany przepisów prawnych regulujących obrót paliwami płynnymi, w tym rozporządzeniem MF w sprawie podatku akcyzowego. W przypadku podwyżki cen tych artykułów na rynku krajowym jak i w przypadku ich obniżki, Wykonawca ma obowiązek podnieść lub obniżyć cenę. Podstawą do zmiany cen będą nowe ceny przedstawione przez Wykonawcę opracowane na podstawie cen ogłoszonych przez producenta (zmiana może dotyczyć jedynie cen jednostkowych). Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zmianie cen. Wysokość zastosowanej marży jest stała przez cały czas obowiązywania umowy. 7)Wykonawcę obowiązuje należytą staranność w wykonaniu przedmiotu umowy.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Koncesja, zezwolenie lub licencja na działalność gospodarczą w zakresie obrotu paliwami III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ztkzory.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. Żory ul Okrężna 5. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. Żory ul Okrężna 5 , Biuro Obsługi Spółki I piętro. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Strona tytułowa

SIWZ

Formularz ofertowy

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Projekt umowy

Załącznik nr 6

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty